HOEZO MIJN KPN?!

Geplaatst op 8 oktober 2011

'U heeft tweemaal een onjuiste invoer gedaan, de verbinding wordt nu verbroken.' Klik. Opgehangen. Alsof mijn eerste vriendinnetje het uitmaakt! En ik heb helemaal geen onjuiste invoer gedaan, ik heb gewoon en '1' ingedrukt en dat beviel mevrouw niet, dus heb ik nog een keer een '1' ingedrukt. De '1' van klantenservice. Klantenservice, ja! En daarvoor had een computerstem me al verteld dat de '2'  voor 'zelfservie' 'tijdelijk geen optie is wegens technische problemen.'

Grrrrr..

En daarvoor had ik al een uur, een uur!!!, zitten klooien met de webiste van 'mijnkpn.com' om voor de zoveelste keer dit jaar te kijken of ik mij kan registreren zodat ik mijn facturen online kan bekijken. En telkens als ik het hele registratieproces was doorlopen, zeg tien minuten per keer, kreeg ik als allerlaatste antwoord: 'u heeft prive ingevuld. Meld u opnieuw aan, maar dan bij zakelijk.'

De eerste keer denk ik nog: 'He, heb ik t nu verkeerd ingevuld?' Maar bij de derde keer moet ik toch echt concluderen dat het een fout van 'Hullie van KPN' zelf is.

Om nog maar even te zwijgen over de site die telkens naar boven springt als je na een ingevuld antwoord op enter drukt.

Of de stupide vraag om je eigen telefoonnummer in te vullen bij 'gegevens' als je net ervoor het nummer hebt ingevuld bij 'abonnement'.

Dat wilde ik op een vorlijke zaterdagmiddag - nou ja vrolijk, ik zit mn boekhouding te doen, daar word een artiest over t algemeen niet vrolijk van -  allemaal even vriendelijk vertellen aan een vriendelijke juffrouw van 'HaarKPN', zodat ik er niet zoals zoveel BN-ers  een akelig stukje over zou gaan schrijven. Maar die kreeg ik dus niet aan de lijn. Ook niet na vier keer proberen.

Misschien helpt dit. 'Hallo daar?! Is er iemand aan de andere kant van de lijn?!''

Kunt u mij even bellen ? Als het goed is heeft uw mijn nummer.